خرید از سراسر دنیا


» نویسندگی

نویسندگی

نویسندگی

نویسنده بودن یعنی خیالت را به قلم بسپاری و خوش بنویسی تا به مذاق خواننده خوش آید

این تعریفی کوتاه از یک نویسنده است اما این شغل فراتر از چیزیست که ما تصور می کنیم

وقتی تصمیم می گیریم این شغل را انتخاب کنیم باید مسائلی را هم در نظر بگیریم مثل اینکه یک نویسنده نمی تواند مثل بقیه ی ادم ها بیشتر وقت خود را در جامعه بگذراند چون قرار است پشت یک میز بنشینیم و با کلمات بازی کنیم تا لحظه ی جذابی را برای خوانندگان به ارمغان بیاوریم .

بعضی از دوستانم بارها به من می گفتند که نویسندگی شغل نیست بلکه یک حس است یک توانایی است که می توان با آن دیگران را سرگرم کرد.

من از این جمله کمک گرفتم و تصمیم گرفتم دیگر از چیزی نترسم و خود را در جامعه مطرح کنم پس دست به قلم بردم و کتابی نوشتم برای اولین بار وقتی یکی از آشنایانم آن کتاب را خواند به من گفت تو هنوز اول راهی و باید تلاشت را چند برابر کنی.

پس من باز تلاش کردم و خود را بالاتر کشیدم اما هنوز قدرت این را نداشتم که پا به عرصه بگذارم پس تصمیم گرفتم خود را عوض کنم و این بار چیزی بنویسم که از نظرم بهترین سطح داستانی را داشته باشد.

و اما این قدم را برداشتم و حالا درحرکت به سوی آینده ام.

این داستان من بود داستانی که تازه شروع شده است این را گفتم تا شما هم بدانید که نویسندگی چیزی فراتر از یک خیال و یک سرگرمیست می توان با آن درامد داشت می توان با آن مطرح شد و اما می توان با به دست گرفتن قلم دیگر نترسید چون نویسندگی نبض جامعه است و ارزشش از خیلی از جهات بالا تر از چند کلمه است.

کلمات دروازه ی ورود آدم ها به مسیرهای طولانی و بس موفق است .

مانند جی کی رولینگ که خود را محدود در زندگی سطح پایین خود ندانست و شروع به نوشتن کتابی جذاب و تاثیر گذار کرد به طوری که آن کتاب تفکر افراد را تغییر داد و به مردم نشان داد که خیال بسی فراتر از یک خواب است.

چون می توان ان را به حقیقت بدل کرد همان طور که رولینگ به ما نشان داد هری پاتر قهرمانیست که او به وجود آورده است او نشان داد که ما نویسنده ها هم می توانیم رویایمان را به قهرمانان واقعی مردم تبدیل کنیم قهرمانی که با زندگیشان و سرنوشتی که در لحظه لحظه ی ورق زدن صفحات کتاب برایش پیش می آید روی زندگی خوانندگانش تاثیر می گذارند .

ما هم می توانیم قهرمان بسازیم فقط اراده نیاز داریم.

نویسندگی شامل چه شغل هایی می شود

برخی از شغل هایی که یک نویسنده می تواند داشته باشد را برایتان مثال می زنم.

مانند یک تولید کننده ی محتوا

یک رمان نویس

یک داستان نویس

یا حتی نویسنده ی مجلات بزرگ

و یا حتی یک وبلاگ نویس مثل من

و....

مهم انتخاب است انتخابی که تو می کنی شاید من هم مثل بعضی ها فکر می کردم که نمی توانم خود را در این جامعه ی پر از ستاره جا کنم اما می بینید که بالاخره یک جا برای خود پیدا کردم شاید ارزش این کار برای بقیه مانند زندگی در یک اتاقک زیر شیروانیست اتاقکی که تمامی کلمات و جملات این وبلاگ از ان نشعت می گیرد.

و اما برای من ارزش نوشتن حتی از نفس کشیدن در هوای تازه هم مهم تر است .

حاضرم ساعت ها پشت میزکارم بنشینم و بنویسم چون معتقدم تازه شروع کرده ام و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنم.

درامد نویسندگی

همان طور که خیلی از شما ها می دانید نویسندگی درآمد چندانی ندارد اما اگر شما از صفر شروع کنید می توانید درآمد خود را افزایش دهید برای مثال وقتی به یک شخص حرفه ای تبدیل شدید و برند خود را ساختید دیگر نیاز نیست شما به سراغ دیگران بروید بلکه آنها برای دیدار با شما پشت در خانیتان و یا صفحه ی شخصیتان در وب صف می کشند شاید درامد ما نویسنده ها الان حتی به زیر چند صد هزار تومان هم نرسد اما اگر خلاق باشیم درامد ما به میلیون می رسد و آنجاست که قله ی موفقیت را طی میکنیم

شروع یک کار جدید

در حال حاضر کمتر کسی در جهان است که درباره ی تولید محتوا نداند شاید شما دوست عزیزی که این وبلاگ را می خوانید با تولید محتوا اشنایی چندانی نداشته باشید برای همین توضیح مختصری می دهم تولید محتوا یعنی ایجاد بستری برای تبلیغ و یا تعریف و یا تفهیم یک مسئله یا یک برند یا یک چیز ناشناخته

که با شناساندن ان چیز و توضیح کامل درباره ی آن موضوع در وبلاگ و یا...به مخاطبمان می توانیم تولید محتوا کنیم.

پس شما هم می توانید این کار را شروع کنید .

در قدم اول یادبگیرید که چطور مخاطب را مجذوب کلمات خود کنید یا بهتر بگویم یک بانک اطلاعاتی از بهترین کلمات و بهترین جملات تبلیغاتی در ذهنتان جمع کنید تا به راحتی یک متن کوتاه یا بلند بالا بنویسید با این کار می توانید زندگی خودتان را تغییر دهید اگر دوست دارید کتاب بنویسید پس شروع کنید چون آن هم به گونه ای یک جور تولید محتوا محسوب می شود.

جامعه را بستری ببینید که نیاز به کلمات هیجان آور و خاص دارد

این تعاریف در صنایع و قول های بزرگ تبلیغاتی و برند های معروف جمع شده اند.

این وبلاگ را نوشتم تا شما هم بدانید که تا موفقیت فاصله ی چندانی نیست و فقط نیاز به اعتماد بنفس و کمی پشت کار دارید.

لطفا نظرتان را برایم بنویسد مایلم بدانم این متن چقدر روی شما تاثیر گذاشته است

پایان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده